Wednesday, May 7, 2008

org tengah...............

aku ade member,member aku nie ade byk boyfren.kt class die,ade 4 org laki suke die.die suka jd kn aku org tgh.!die suroh aku tanye empat2 org laki tu yg die suke member aku ke x...aku pnat la nk jd org tgh/umpan si member aku nie!!!setiap kali rehat,die mesti cite kn kt aku ade 3 org laki nie asyik pandang die..aku pown rase mcm cite tu dh basi la!!byk2 topic yg kwn aku cite kn mesti pasal laki jerr!!!asal ahhh???xde cite lain dh ke????cite bleach kerr....pape ke...kn besh..nie cite pasal laki..menanah telinga aku tau!pastu member aku nie lak suke menipu!x logik langsung cite die......bwk blk casher la...mcm2 la....!nampak sgt x logik kn?satu agi cite,member aku nie die rampas aku dr atika..dulu aku kwn ngan si atika...ntah mcm mane member aku nie blh breakup ngan geng die.die dtg kt kite org selember dek jeerrr...!si atika nie pown same sebena nye...die gadoh ngan aku d sbb kn aku x mau bg 20sen kt die!!!ntah pape doe !die sebena nye ade 80sen...die nk beli air solivite.tp die x ckp duit,die mintak aku 20sen..aku x bg sbb nie duit spare aku.nnti ade papew masalah blh aku phone mak aku.!ngade2 lak die nk majok!!iiisshhhh!!!!pastu aku try pujok die....den die ckp x nk2..!pastu die ckp kt aku"awk nie x serik2 ngan markah last awk tu!".haih....bikin gua panas jerrr....

No comments: