Wednesday, May 7, 2008

benci...&....klakar

hye guys!i'm back for my story....okay,let's start with ARRRRRGGGGHHH!!!td belaja agama,topic skg surah Ad'duha.Ustaz suroh aku bace terjemahan surah nie kt depan.aku bace,ustaz suroh kuat skit.aku dh kuat,ustaz tanye satu klass,"dgr x?".satu klass ckp x dgr.aku kuat lgi,tpi Muqsit ckp x dgr!saje je die!!uuughhh!!!nie yg nyampah nie....ustaz suroh aku bace terjemahan sampai ayat 5.pastu ustaz suroh Aqiela lak,Aqiela bace perlahan jee.....nk terGELAK aku!!!!muahahahaha!!die bile bace tersengih2 doe....ustaz pown ckp la "nape tersengih2 nie?".satu klass gelak!!!merah muke die!!padan muke si Aqiela tuhhh!!!sape suroh sombong ngan kite org!!tgk?ape dh jd...?muahahahhaha!EVIL x aku nie?abih je waktu agama,aku blk klass...pastu ltk buku,gi tandas jap..tgh dlm perjalanan nk gi tandas,mohsien bace buku aku...aku dh tulis kt dpn buku tu laki tidak di bnar kn bace die bace gak!iiishhhh!!!seb bæk aku dh koyak muka surat yg mmg memalu kn bg kaum pompuan!

No comments: