Sunday, May 11, 2008

Kem ibadah..................................................

hi,ari jumaat ari tu kite org g kem ibadah slama 2 hari 1mlm d sktm2.first kite org dgr taklimat. pastu kul 7 kite org mkn mlm.den g tukar baju . badan rasa miang sbb cikgu x benarkan kite mnd. den kite solat , dgr ceramah . abih je dgr ceramah ade program penghayatan. mule2 kite org dgr lagu jasa bonda .pastu cikgu ade kupas2 skit lagu tu,den kite org nangis smpai x ingat dunia.kul 12 mlm kite org tdo .klass 6 teguh ngan wawasan ada nmpk benda lalu kt koridor .seramnye............. kul 4pg kite org bangun sbb ade qiammullail. pastu cikgu ade tunjuk klip video siksa d alam kubur. spanjang klip video aku tutup mata .masa solat subuh , badan aku mengigil . pastu ade ceramah utk ibu bapa.den cikgu sroh anak2 peluk ibubapa msg2 .aku melopong ajelah ngan bberapa bdk lain yg ibubapanye x dpt dtg.den aku balik ngan bapak aku yg tlah menunggu aku dari kul 9pg.

No comments: