Thursday, July 1, 2010

Relaks cuti sekolah...

Assalammualaikummm.... lama x up date blog...bz btul la... mana sek lg, latihan silat lg... ptandingan x lame lg ni... aktiviti PRS lg. Lg pun aku x de computer kan!!! Byak memory yg berlaku...tp aku da lupe da, lame sgt da kan. Lates...cuti sek ari tu... umi aku bwak p PD.. mana lg nk p.. umi aku bkn nya tau jln... Ni pun dlm sejarah la gak... 1st time umi aku p PD sdri tanpa bantuan org ln ooo.. utk tjuk jln..kah..kah..kah...Umi..umi.. ape pun timer kacih umi sbb bwak ktorg... wlau pun umi x brape nk ada duit...hanya semata-mata nk tgk ktorg happy n relaks...he..he.

1st day kat cocobay resort..bestnya...kolam besar...terasa kolam ini ana yg punya,,,ha..ha..ha.



Shasha n abby naik kuda...prasan la tuh!!!



Ni mase berehat n makan kat RnR Seremban..


2nd day kat Sri Msia...frust..frust..kolam dia kecik..penuh org...


Umi bwak Nurul n Amir skali..lbih meriah...


1st time oooo..main layang2...x pandai la!!! x naik pun!!


Da frust tu apa lg...mandi laut la...yippyyyy..


Biasa la klu da p PD tu mesti singgah kat Muzium Tentera..




Nk gak burung unta tu menyelit..


Amir n Arnab..teringat kat Ben lak....


Itik pun ada kat ostrich park tu...


Iguana..


Ni la Burung Unta..comel kan!!


Ni la telur Burung Unta..keras tau..ktorg ble berdiri atas dia..x pecah pun..

No comments: